Naše akce

Můžeme vám nabídnout show, která je originální a jednoznačně zaujme. Jsme schopni přijet na vaši akci s kompletním vybavením, do prostor vaší firmy nebo vám můžeme nabídnout prostory našeho barber shopu.

scroll down

Kontaktujte nás na čísle +420 774 410 202 či na e-mailu: liberec@exclusivebarbershop.cz.

20.4.2020

KVIFF 2018

Již podruhé jsme byli hrdým partnerem ELLE Beauty Lounge během 53. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V našem křesle se vystřídal pan Jiří Bartoška, Ondřej Sokol, Jaromír Hanzlík a mnoho dalších. V apartmá Grandghotelu Pupp jsme navštívili i oscarového režiséra Barry Levinsona a hollywoodskou star Tima Robbinse.

9.4.2020

MOVEMBER

V roce 2017 jsme se stali oficiálním partnerem benefičního hnutí Movember. V rámci této kampaně se k nám dorazili oholit i její ambasadoři olympionik David Svoboda, návrhář Osmany Laffita nebo fotbalista Tomáš Ujfaluši. Bylo nám ctí.

Skvělý dárek
pro muže či
firemní klientelu

Hledáte dárek pro muže? Na našem eshopu můžete pořídit veškeré naše nabízené služby ve formě dárkového poukazu.

E-SHOP

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení